Nöyrimmät pahoittelumme viestitulvasta aiheutuneesta mielipahasta!
Keskiviikkona 14.7.2021 alkuillasta asiakkaamme viestitulvalla yllättänyt häiriötiedotusjärjestelmämme (HÄTI) on palautettu takaisin toimintaan.
Miksi viestejä lähetettiin ja miksi näitä viestejä ei ole lähetetty aiemmin?
Kaikki häiriöt kirjautuvat järjestelmäämme, mutta alle 5 minuutin mittaisista häiriöistä ei lähetetä HÄTI-viestiä. Keskiviikkona päivityksen jälkeen järjestelmä lähetti kaikki alle 5 minuutin mittaisten häiriöiden HÄTI-viestit rekisteristä pyytämättä ja yllättäen. Siitä syystä useat asiakkaat saivat monia viestejä pitkältä aikaväliltä.
Montako viestiä lähetettiin?
Kaikkiaan viestejä lähti reilut 35 000 kappaletta. Osa asiakkaistamme vastaanotti kymmeniä viestejä.
Miksi päivystyspuhelimeen / sähköpostiin ei vastattu?
Päivystäjämme sai kymmeniä puheluita kaksi tuntia kestäneen viestinlähetyssuman aikana, eikä hän valitettavasti voinut vastata kaikkiin puheluihin ratkaistessaan ongelman syytä tai hälyttäessään henkilökuntaa iltavapaan vietosta työhön. Päivystäjä on soittanut takaisin kaikkiin numeroihin, joista puheluita oli tullut.
Asiakaspalvelumme on ollut torstaiaamuna (15.7.) yhteydessä kaikkiin sähköpostia lähettäneisiin.
Mitä Inergia aikoo tehdä, ettei tilanne toistuisi?
Selvitämme yhdessä järjestelmän palveluntarjoajan kanssa, mistä häiriö on johtunut ja miksi järjestelmä ei tunnistanut häiriöitä sellaisiksi, joista ei tule lähettää HÄTI-viestiä.
Lisäksi selvitämme mahdollisuuden lisätä automaattinen nauhoite päivystyspuhelimeemme laaja-alaisten häiriöiden varalta, jotta kaikki soittajat saisivat tilannekuvan viiveettä.
Kiitämme asiakkaitamme kärsivällisyydestä poikkeuksellisessa tilanteessa!
Viimeisimmät kommentit