Inergian asiakaspalvelunumeroon vastaa aina ensimmäinen vapaana oleva toimistotyöntekijä. Vaikka asiakaspalvelun vastaanottamien puheluiden määrä on vähentynyt sähköisen asioinnin yleistyttyä viime vuosina, puhelin on säilynyt merkittävänä yhteydenottotapana. Suurin osa yhteydenotoista tulee sähköpostitse.
Vuoden 2024 puhelutilastojen mukaan asiakaspalvelumme vastasi puheluihin ripeästi, keskimäärin 14 sekunnissa. Puheluiden kesto on keskimäärin 3:03 minuuttia.
Eniten yhteydenottoja tulee laskuihin, maksuaikoihin ja sähkösopimuksiin liittyen. Palvelemme edelleen laskun sisältöön liittyvissä asioissa, mutta maksuaikoihin ja perintään liittyvissä asioissa asiakas ohjataan ottamaan yhteyttä Ropon asiakaspalveluun. Sähkösopimusten osalta asiakas ohjataan sähkönmyyjien palveluihin.
Asiakaspalvelumme yhteystiedot
Inergian asiakaspalvelu (laskun sisältö)
Puh. +358 16 663 200 tai asiakaspalvelu@inergia.fi.
Inergian asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 9:00-11:00 ja 12:00-15:00.
Ropon asiakaspalvelu (maksuajat ja perintä):
Puh. +358 9 4246 1350 tai inergia@ropocapital.fi
Ropon asiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8:00-17:00
www.myropo.fi
Muistathan, että vikapäivystysnumeromme ovat käytössä kaikkina aikoina kiireellisiä tapauksia varten. Tee vikailmoitus soittamalla (tekstiviestit eivät tule perille päivystysnumeroihin):
Lämmön vikailmoitukset 040 636 2985
Sähkön vikailmoitukset 040 636 2988
Veden vikailmoitukset 040 636 2989
Viimeisimmät kommentit