Päivitimme strategiamme ulottumaan vuoteen 2025 asti. Visionamme on tarjota Lapin paras asiakaskokemus. Päätehtävänämme on turvata toiminta-alueemme lämmön, veden ja sähkön saanti. Asiakaslupauksenamme säilyy tuttu: ”Pidämme huolen”.
Huolenpitoa korostamaan olemme lisänneet kolme teemaa. Kuuntelemme aktiivisesti, sillä asiakastarpeita on monia erilaisia ja ne voivat muuttua nopeallakin syklillä. Opastamme asiakkaitamme sähkön, veden ja lämmön käytössä ja rakentamiseen liittyvissä tarpeissa. Opastamiseen sisältyy myös edesauttaminen säästäväiseen energian sekä veden kulutukseen ympäristöystävällisyys huomioiden. Palvelemme asiakkaitamme monikanavaisesti; päivittäin asiakaspalvelussa puhelimitse, sähköpostilla, ajanvaraustapaamisilla ja somessa. Vikatilanteissa vastaamme päivystysnumeroissamme ympäri vuorokauden. Vastaamme myös siitä, että konsernimme kantaa vastuunsa ympäristön, yhteiskunnan ja henkilöstön osalta. Käytämme laadukkaita tuotteita ja palveluntarjoajia sekä pidämme huolen asiakkaidemme tietosuojasta.
Jotta kanssamme on helppo asioida, olemme organisoituneet selkeästi. Sähköasiantuntijamme keskittyvät sähköön, vesiasiantuntijat veteen ja yhtälailla lämpöasiantuntijat lämpöön. Joitakin palveluitamme olemme keskittäneet; esimerkiksi liittymät hoituvat yhdellä kertaa ja asiakaspalvelumme ratkaisee sähköön, veteen ja lämpöön liittyvät asiat yhdessä asiantuntijoidemme kanssa. Onnistumisemme kulmakiviksi olemme hahmottaneet palvelun, kestävät investoinnit, automaation hyödyntämisen ja ammattitaitoiset ihmiset.
Voit tutustua strategiaamme täällä:
Lisätietoja:
Inergia Oy
Toimitusjohtaja
Tommi Koskinen
tommi.koskinen@inergia.fi
Viimeisimmät kommentit