Vikailmoitukset

Tee vikailmoitukset aina soittamalla alla oleviin vikapäivystysnumeroihin. 

 

Asiakaspalvelu palvelee

Lämmön vikailmoitus

Kaukolämmön osalta voitte tehdä vikailmoituksen soittamalla vikapäivystysnumeroon:

040 636 2985

 

Huomaattehan, etteivät tekstiviestit tule perille päivystysnumeroon!

Sähkön vikailmoitus

Häiriökartasta voitte tarkistaa sähköverkon keskeytystilanteen alueellanne

Tarkista keskeytystilanne häiriökartasta >>

 

 

Palvelupyyntösivustolla jätettyjä vikailmoituksia käsitellään vain arkisin.

Ilmoita viasta tästä >>

 

 

Kiireellisissä tapauksissa suosittelemme ottamaan yhteyttä soittamalla suoraan Tunturiverkon päivystysnumeroon

040 636 2988

Jos sähköt ovat poikki ja 15 minuutin kuluessa ette ole saaneet häiriöviestiä, teidän tulee soittaa päivystäjällemme vikapäivystysnumeroon.

Huomaattehan, etteivät tekstiviestit tule perille päivystysnumeroon!

Veden vikailmoitus

Kartoitamme mahdollisia verkostovuotoja Saariselän, Ivalon ja Inarin alueella. Verkoston vuoto voi näkyä maastossa paikassa, joka normaalisti ei ole kostea. Tällainen ilmoitus voi auttaa suuresti vuodon löytämisessä.

Vikailmoituksen voi tehdä  kaikista vesijohtojen tai viemäreiden toimintahäiriöistä soittamalla vesihuollon vikapäivystysnumeroon

040 636 2989

 

Huomaattehan, etteivät tekstiviestit tule perille päivystysnumeroon!

Urakoitsijan vikailmoitus

Mikäli on sattunut vahinko tai olette löytäneet suurjännitejohdon (20kV) päälle kaatuneen puun, ottakaa välittömästi yhteyttä Tunturiverkon vikapäivystysnumeroon

040 636 2988

Huomaattehan, etteivät tekstiviestit tule perille päivystysnumeroon!

 

 

Urakoitsijana voitte tehdä palvelupyynnön ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme tai tekemällä pyynnön palvelupyyntösivustollamme, missä voitte tilata kaapelinäyttötilaukset toivomaanne ajankohtaan ja pyytää puunkaatoapua, jos tontilta pitää kaataa sähkölinjojen vieressä sijaitsevia puita. Palvelupyynnöt toteutetaan viiden työpäivän kuluttua tilauksesta.

Huomaattehan, että sähkölinjojen välittömässä läheisyydessä sijaitsevia puita ei saa kaataa itse. Tunturiverkolta saatte opastusta puiden kaatamiseen pyynnön tekemällä.

Palvelupyyntösivustolla haetaan ensin kohteen katuosoite tai valitaan paikka kartalta. Tämän jälkeen valitaan palvelu ja annetaan tarvittavat lisätiedot.

Palvelupyyntösivustolle >>

 

Ohjeita kaapeleiden kaivuuseen ja kaapeleihin osumiseen liittyvissä vahinkotilanteissa toimimiseen

Vahingon sattuessa >>

 

Lisätietoja urakoitsijan palveluista >>

Sähkön häiriökartta

Tilaa sähkön häiriötiedotteet tekstiviestillä

 

Tiedote lähetetään automaattisesti asiakkaille, joiden käyttöpaikalla sähköntoimitus keskeytyy häiriön tai verkostotöistä aiheutuvan keskeytyksen vuoksi. Myös sähkön palautuessa käyttöpaikalle lähtee tiedote automaattisesti.

Palvelu käynnistyy automaattisesti kaikille asiakkaillemme, joiden puhelinnumerot ovat asiakasrekisterissämme.

Jos et saa häiriötiedotetta, voi olla, että puhelinnumerosi ei ole tiedossamme. Ilmoita numero asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@inergia.fi tai puhelimella 016 663 200. Samoin voit ilmoittaa, mikäli haluat viestit eri puhelinnumeroon tai useampaan puhelinnumeroon.

Palvelua voidaan hallita tekstiviesteillä alla olevien komentojen mukaisesti.

 

Viestit lähetetään numeroon 18157

Viestin lähettäminen on maksutonta.

 

Viesti

TUVE AVAA ⇒ Keskeytysviestipalvelu otetaan käyttöön

TUVE SULJE ⇒ Palvelu poistetaan käytöstä

TUVE 24 ⇒ Palvelu käytössä kaikkina vuorokauden aikoina

TUVE 822 ⇒ Palvelu käytössä kello 8.00 – 22.00 välisenä aikana (oletus)

 

Lähetettyäsi viestin saat meiltä kuittauksen paluuviestinä. Viestin lähettäjänä on Inergia.

Pin It on Pinterest

Share This